Saturday 7 December 2019

BBM3410 MINGGU SEMBILAN GAMBAR INSTAGRAM SATU DAN DUA


Haiii, jadi ini sambungan bagi gambar Instagram untuk minggu sembilan...
Bagi minggu ini, kami dikehendaki memuat naik gambar yang bertemakan REDHO dan KETENANGAN <3

Bagi gambar di atas adalah muka redho saya apabila kasut putih kelabu saya terkena lecak/lumpur dek buat vlog di pesta konvo, Bukti Ekspo UPM, HAHAHA.

Sebenarnya mestilah saya tak berapa redho kan sebab yelah, banyak-banyak kerja, kerja membasuh kasut terpaksa saya masukkan dalam senarai kerja mingguan saya. Huhh penat tu beb.

Tapi tidak mengapa sebab bak kata Prof N "korang kena redho haa" (intonasi Prof tau) hihi.



Jadi, bagi gambar kedua bertemakan KETENANGAN. Saya telah memilih gambar ketika saya bercuti di Kuala Terengganu baru-baru ini. Saya tersangatlah sukakan pantai tambah lagi kat Terengganu. Yelah, semua pun tahu kan Terengganu antara negeri tercantik dari segi pantai-pantai mereka yang kebiruan, bersih dan menarik. Indahnya ciptaan Tuhan kan ? 

OKAY BERSAMBUNG...

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMATSATU2019

Assalamualaikum semua hihi... Entri kali ini MUNGKIN menjadi entri terakhir bagi subjek BBM3410 Multimedia dalam Bahasa oleh Prof...