Sunday 15 December 2019

BBM3410 MINGGU DUA BELAS GAMBAR INSTAGRAM SATU DAN DUA



Hai guyss, hari ni aku nak share tentang gambar instagram satu dan dua bagi minggu ke dua belas yang bertemakan emoji (satu) dannnnnn yang duanya (jeng jeng jeng) baca yang ni dulu.

Okay, jadi aku memilih emoji seperti yang tertera di atas dan aku meniru balik emoji tersebut. Jadi penyampaiannya ialah bukanlah aku nak cakap yang kita perlu "diam" apabila dalam library HAHAHA tapi emoji agak dekat dengan diri aku untuk memberitahu sikap/sifat aku yang suka memilih untuk diam bila aku tengah SEDIH, MARAH, MOODY dan sebagainya.

 Bagi aku, bila kita tengah berhadapan dengan masalah lah kan, baik diam je. Proses diam tu macam you recover your hurt. Dan orang yang dah kenal kita, dia akan faham yang kita tengah ambil masa nak datangkan balik mood yang melayang-layang tu haa ewahh hahaha.


Okayyyy bagi tema seterusnya ialahhhh jeng jeng jeng SELFIE BERSAMA PROF N. Kalau korang semua nak tahu, tugasan ni nampak je mudah tapi sebenarnya phewwwww boleh menguji keimanan tahu tak ? Cuba korang tatap muka Prof N tu, sejujurnya aku suka tengok Prof ni tau tak. Prof ni cute-cute je muka dengan perangai dia, sempoi sangat brutal sangat haha simple person lah. TAPI, di sebalik kecomelan Prof ni kerja-kerja dia semua membebankan HAHA, tambah yang selfie ni punya lah susah nak cari dia kat mana. 

RAHSIA dia korang kena cari kat pejabat dia waktu awal pagi. Prof ada kat pejabat dia awal pagi tu pun tak lama mesti dia hilang haha. Aku gigih lepas kelas pergi pejabat am tanya akak tu Prof sekarang ada kelas kata mana. Cari punya cari lahhh En Akmal jugakk yang ada, bukannya Prof hahaha. Boleh tahan geram lah cari Prof tapi bila dah dapat selfie atau dah siap semua kerja dia, barulah sedar diri yang ilmu-ilmu Prof curahkan dan semua kerja dia yang MEMBEBANKAN tu semua berguna sangat. Kalau Prof tak wujudkan semua tugasan ni memang sampai mati kot aku takkan terpikir dan takkan tahu nak buat semua kerja-kerja ni. 

Terima Kasih Prof, Love Youuu mmmuuahh..

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMATSATU2019

Assalamualaikum semua hihi... Entri kali ini MUNGKIN menjadi entri terakhir bagi subjek BBM3410 Multimedia dalam Bahasa oleh Prof...