Sunday 15 December 2019

BBM3410 KOMEN DAN LIKE PROF DI INSTAGRAM

Assalamualaikum guys. Entri kali ini sedikit berbeza dengan yang sebelumnya. Kali ini, aku akan memaparkan hasil-hasil Like dan Komen yang aku dapat dari Prof Normaliza sepanjang semester ini berlaku.

Okay, ceritanya setiap tugasan yang kami post di Instagram mestilah mendapat Like dan nak bonus lagi bila Prof komen sekali. Kemudian, kami dikehendaki screenshot setiap apa yang Prof Like dan komen untuk bukti yang kami akan update di blog macam yang anda sedang baca inilah hihi. 

Awal dulu, bila dengar kawan-kawan dah dapat Like daripada Prof, agak gabra lah haha sebab Prof tak Like pun lagi. Tapi kemudian, dapattt jugak. Alhamdulillah besarnya nikmat REDO haha. Tapiiii lepas tu Prof main-main komen pulakk. Prof cakap "kalau aku tak komen gambar korang tu maksudnya korang boleh cari life lain lah, itu maksudnya caption korang bosan dan tak mampu mencuit hati aku" haa bunyi lebih kurang macam itulah haha.

Lepas pada tu, satu kelas lahh try hard nak buat ayat humor lah ayat catchy lah sebab nak Prof komen haha. Ada yang Prof komen banyak, siap berbalas-balas. Ada yang Prof komen sekali je (aku lah tu) huhuhu. Maybe aku salah seorang yang kena cari life baru HAHA. REDO!!!

Kat bawah ni, inilah dia guys semua yang Prof dan anak Prof Like dan Komen. Terima Kasih Prof N dan Dr Aliaa hihi.












No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMATSATU2019

Assalamualaikum semua hihi... Entri kali ini MUNGKIN menjadi entri terakhir bagi subjek BBM3410 Multimedia dalam Bahasa oleh Prof...