Sunday 15 December 2019

BBM3410 RETWEET DAN KOMEN


Hollaa guys, entri kali ini aku nak cerita tentang RETWEET DAN KOMEN.

Tugasan ini kami dikehendaki mencari sesiapa sahaja yang ada Twitter of course haha dan kami kena komen dan retweet tweet tersebut haa berbelit lidah kan?



Jadi, saya semestinya memilih Tweet daripada orang yang saya suka hehe. Yang pertama jengjengjeng saya pilih Tunku Azizah Mahmood, kedua KhairulAming, ketiga ASH (foodhunter), keempat SYAFIQ KYLE GUYS (sorry over) dann kelima Fadzilah Mamat.

Sebenarnya mereka ini semua bukan calang-calang juga orangnya. Tunku Azizah, siapa yang tidak kenal kan ? Permaisuri Agong kita. Khairul Aming ? Berjuta-juta followers dia (dia masak gitu-gitu je tapi menarik), kemudian ASH foodhunter, punnn ramai kenal dia maklumlah rakyat Malaysia bab makan memang A. Siapa yang taktahu nak makan kat mana selain mulut, boleh follow ASH ni dan tengok sendiri tempat-tempat yang dia review. Lepas tu siapa lagi ? Haa mestilah Syafiq Kyle hoohoo, artis yang digilai ramai wanita termasuk saya (sekarang tidak lagi) dann akhir sekali Fadzilah Mamat, dia adalah seorang yang mengamalkan diet secara sihat, boleh follow tips darinya.









No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMATSATU2019

Assalamualaikum semua hihi... Entri kali ini MUNGKIN menjadi entri terakhir bagi subjek BBM3410 Multimedia dalam Bahasa oleh Prof...