Friday 6 December 2019

BBM3410 VIDEO ONE SHOT (BERKUMPULAN)

Haiiii i'am backkk...

Hari iniiii suka untuk saya nak cerita tentang tugasan yang Prof N bagi. Kali iniii kalau anda semua tahu, Prof bagi tugasan "Triplet Baby", tiga serentak wehhh jenuh kerat jasad nak siapkan dalam masa yang terhad tu hahaha. Tapi tak mengapa, redo itu yang Prof duk ulang-ulang dalam kelas. wiwi.

Jadiiiii,baby yang pertama ialah video "One Shot", baby kedua "One Shot Two Layer" dan baby bongsu "One Shot Three Layer".

Okay, jadi... Tugasan pertama jeng jeng, kami sekelas dikehendaki membuat video one shot. One Shot ni nak mudah faham video yang anda kena menyanyi dalam masa sama menari dan boleh dibantu penari lain. Janji jangan ada gangguan lain. Apa gangguan lain tu?

Haa bukan gangguan jin atau makhluk halus makhluk besar tetapiii gangguan-gangguan seperti nak memilih tempat untuk merakam. Video one shot ni tak boleh ada orang lain berjalan lalu-lalang kat belakang MALAH semut api pun dilarang interframe.

Sebab itulah, kumpulan saya memilih tempat Black Box Theatre untuk sesi rakaman. Bilik kotak hitam kat FBMK ni sangat sesuai untuk video One Shot yang selapis ni. Kami juga memilih lagu "Anta Permana" oleh Dato'Siti Nurhaliza.

Nak tahu dan belajar lebih mendalam ?

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMATSATU2019

Assalamualaikum semua hihi... Entri kali ini MUNGKIN menjadi entri terakhir bagi subjek BBM3410 Multimedia dalam Bahasa oleh Prof...