Sunday 3 November 2019

BBM3410Satu2019: FOTOGRAFI 6 (FLAT LAY INDIVIDU)




Assalamualaikum,

Pada cuti pertengahan semester baru-baru ini, kami telah diberikan tugasan individu yang sangat menarik berkaitan "Flat Lay Food Platting". Kami dikehendaki mengambil gambar makanan "Flat Lay" dari empat sudut berbeza iaitu sudut pandangan (90/45/15/0) darjah.

Bagi saya, tugasan seperti ini sangat menarik namun banyak cabarannya. Hal ini demikian kerana, saya tidak mempunyai alat yang lengkap untuk mengukur setiap darjah. Walaupun begitu, saya tetap berjaya melengkapkan tugasan ini seperti yang diminta dan telah memuat naik ke akaun Youtube saya.

Anda boleh klik link yang tertera di bawah untuk melihat hasil yang telah berjaya saya lakukan. Semoga video ini dapat memberikan sedikit sebanyak informasi kepada anda semua mengenai "Flat Lay Food Platting". Terima kasih.

https://youtu.be/WWTWvBkVmTg

No comments:

Post a Comment

BBM3410SATU2019: KETIKA DAN KALIMATSATU2019

Assalamualaikum semua hihi... Entri kali ini MUNGKIN menjadi entri terakhir bagi subjek BBM3410 Multimedia dalam Bahasa oleh Prof...